joi, 7 iulie 2011

O porcarie numita prietenie

        Primul lucru care va vine in minte cand auziti party este,bineinteles,prieteni...ei,dragii mei,eu o sa va ruinez visele cu un crud adevar general: doar 90% din persoanele de pe Terra,chiar au un real friend pe care se pot baza.
        Asa cum va imaginati,eu am suferit din cauza prietenilor...asa ca,o sa iau masuri...
        Iata lista cu "nu fa niciodata" pentru tine si "BFF"-ul tau:
           1.Cand el zice: "am o treaba"=nu are chef de tine
           2.Daca l-ai vazut,in oras,cu alt friend si nu te-a invitat,clar nu ii esti indispensabil
           3.Cand te numeste "cel mai bun prieten",are nevoie de ceva
           4.Atunci cand te invita out,clar nu  are alte variante
           5.Daca te suna cand are vreo problema=a pierdut agenda telefonica si doar pe tine te-a gasit
       Si ce daca nu ai un cel mai bun prieten,eu ma multumesc cu asta...=> macar exista altii care cred ca au asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu